SPOLOČNOSŤ Ceriotti, taliansky príbeh, ako mnoho iných, kde oddanosť, zvedavosť, odhodlanie, riziko a úsilie vytvárajú spoločný súbor hodnôt, očakávaní a uspokojení.
Príbeh zakorenený v rodinnom prostredí, v povojnovom období, kde bolo imperatívom „robiť“, až po súčasnosť, kde je dôležité „ako robiť“, pôsobiaci na čoraz konkurenčnejšom, globalizovanom a náročnejšom trhu. Keď vyrastiete, pochopíte, že kvalita sa vypláca, že serióznosť sa vypláca, aj keď nič nie je zaručené ani okamžité, že vzťahy s ľuďmi sú základ, že môžete snívať bez vytvárania falošných ilúzií a že prijať porážku je najlepší spôsob, ako začaťopäť, vždy zdvihnite latku o niečo vyššie. Je dôležité pochopiť, že štíhla posádka nie je obmedzením, ale môže urýchliť navigáciu, rozhodnúť sa bezprostrednejšie a problémy vyriešiť jednoducho sedením za stolom, eliminovaním mŕtveho času a nepresvedčivých diskusií.Takto pokračujeme jednoducho preto, že inú cestu nepoznáme a s trochou zle skrytej hrdosti si myslíme, že náš príbeh nám nakoniec dal za pravdu, vďaka všetkým, ktorí sa oň podelili.
TECHNOLÓGIA Pochopiť, čo sa skrýva za každým jedným produktom, nie je jednoduché, koľko práce, výskumu a odhodlania bolo potrebné na jeho vytvorenie. Koncový užívateľ si ho kúpi jednoducho preto, že sa mu páči a verí, že je platný.Dôvera v našu značku, získaná v priebehu času, je výsledkom hlbokej znalosti výrobných procesov a neustálej pozornosti voči všetkému, čo je inovácia, aby sme vždy zostali na najvyššej úrovni kvality v našom sektore. Technológia nám pomáha žiť lepšie, míňať menej energie a dosahovať stále lepšie výsledky.A to je presne to, čo výrobok Ceriotti prenáša na tých, ktorí ho každý rok používajú, čím sa stáva spoľahlivým a nenahraditeľným partnerom aj bez toho, aby presne vedeli, čo sa za tým skrýva.
DIZAJN Väčšinou to začína ceruzkou a hárkom papiera zvyčajne veľkosti A4 a jednoduchými ťahmi sa začína formovať myšlienka.Za týmto jednoduchým gestom sa však skrýva súbor poznatkov od výrobných procesov nevyhnutných na jeho realizáciu, cez mnohostrannú reč foriem, emocionálny a charakterizujúci aspekt, funkčnosť a ergonómiu samotného produktu so zreteľom na marketingový diktát.Potom je tu kreativita, ktorá bez toho všetkého má len malý úžitok, ale kreativita, sama o sebe netuší, nie je ničím iným ako dušou, katalyzátorom celého procesu. Ceriotti vždy veril a investoval do pridanej hodnoty dizajnu, bez toho, aby sledovalmódy, snažiac sa definovať štýl, ktorý by mohol dať identitu nielen jej produktu, ale aj samotnej značke, uznávanej na celom svete ako priame vyjadrenie talianskej dokonalosti.